menu
@Studovna
Co je kde nového
Co právě teď děláme
Inspirace
Naše práce
Co je e-learning
Formy e-learningu
Blended learning
Tutor
Tutorování
Základní pojmy e-learningu
Desatero dobrého e-learningu
Vzdělávání po Internetu
Literatura a zdroje
Produkty a služby
E-Learningové kurzy
E-learningové kurzy zdarma
Finanční gramotnost
Zdravotní gramotnost
Svazkové školy
Národní soustava kvalifikací
Management - marketing
Digitální kompetence
Osobní rozvoj
Webináře
Evaluační modul H2K
Hodnotící modul H2K
Tvorba videí
Jak natočit video
Prezentační videa
Vzdělávací videa
Upoutávky a reklamy
Tutoriály
Služby v elearningu
Služby v rámci H2K
Digi svět
Digi kompetence
Umělá inteligence
Videa DK
Popisy DK
Digi podcasty
Digi zpravodaje
O digi
Aplikace a programy
Kancelář
Umělá inteligence
Home office
Projekty a informace
Trvalý rozvoj organizace
Funkční studium
Projekt Rubikon
Quest klub
Naše weby
Sociální sítě
Vzdělávání
Manažerská abeceda
Kompetence
Facilitace
Lektorské materiály
Metodické postupy
Deskové hry
Knihy a publikace
Kontakt
Co je kde nového
Škola deskovou hrou
Přehled deskových her použitelých v hodinách matematiky.
Rozhodovací pyramida = parádní pomocník v rozhodování
Rozhodovací pyramida je složena ze sedmi způsobů rozhodování, které mají různý dopad na úroveň našich rozhodnutí.
100 možností, jak zpestřit schůzku nebo schůzku
Rubikon nabízí školám zajímavé výukové programy, videa a aktivity pro práci s žáky a studenty. Záměrem je pomoci pedagogům, kteří se chtějí ve své pedagogické činnosti více zaměřit na rozvíjení kompetence k zodpovědnému rozhodování.
Otevřeli jsme webovou stránku "Svět volného času"
Na této stránce naleznete seznam mnoha volnočasových aktivit, které mohou ve své činnosti využít střediska volného času, neziskové organizace pracující s dětmi a mládeží a školy. Stránka může být i inspirací pro širokou veřejnost.
Celostátní finále NERF LIGY
V lednu se v Ivančicích uskutečnil další ročník celostátního finále NERF LIGY pod taktovkou SVČ Ivančice a České pedagogické komory. Zde je k dispozici video z toho vydařeného finále.
Generace 2030
O víkendu byla testována nová hra, která má dětem ve věku cca 10 - 15 let dát silný podnět k tomu, aby se zajímali o svět, angažovali se a uvěřili, že to má smysl.
Video ve výukovém programu
Tématem článku jsou videa, která jsou součástí vzdělávacího procesu, nahrazují text nebo mluvené slovo, více udrží pozornost účastníků, aktivizují je, motivuje a mnohdy dokážou pobavit.
Nové akreditace DVPP
MŠMT ČR akreditovalo 23 vzdělávacích programů jako programy DVPP
Září - ideální čas pro tvorbu strategického plánu
Začátek školního roku je ideálním časem pro tvorbu dlouhodobého plánu organizace (někdy též vize školy), to znamená, že si pracovníci organizace definují, co chtějí v organizaci v budoucnosti dokázat.
Uznávání neformálního vzdělávání
Víte, že je možné umožnit občanům, aby jim mohly být uznávány skutečné znalosti a dovednosti, bez ohledu na to, jakou cestou je získali ve škole, v kurzu, praxí nebo sebevzděláváním?
Slovní jízda
Slovní jízda je vědomostní hra, při níž si žáci procvičí slovní zásobu. Hráči, rozdělení do dvou týmů se přetahují o písmena, umístěná na hracím plánu.
Konference k finanční gramotnosti
Projekt Rozumíme penězům chystá 29. - 30. listopadu 2016 pro pedagogy z klubových škol Rozumíme penězům dvoudenní setkání – konferenci k výuce finanční gramotnosti.
Inspirace z DDM Žďár nad Sázavou
Kdysi jsme se byli podívat v DDM Žďár nad Sázavou, kde vyhlašovali talenty města v řadě kategorií. Byla to velká prezentační akce na závěr roku s mnoha zajímavými hosty. Dnes tuto akci povýšili na krajskou úroveň.
Škola deskovou hrou 2
Hry pro práci s dětmi s odlišným mateřským jazykem E. Schneiderová, J. Vodička, I. Vodičková PDF, elektronické vydání 2022
Jméno
Heslo
Součet čísel 78 + 6