Desatero dobrého e-learningu

DESATERO DOBRÉHO E-LEARNINGU

 

V kurzu jsou srozumitelně definované studijní cíle. Kurz řeší, co studující opravdu potřebují
1
Kurz má účelnou, logickou a opakující se strukturu (kapitoly jsou přehledně rozdělené na studijní aktivity a studijní materiály)
2
Studijní texty jsou srozumitelné a adekvátně dlouhé
3
Kurz má vhodně zvolený styl, prvky zábavy a je pestrý
4
Kurz má vysoce kvalitního průvodce. Obsahuje úvody kapitol, rámcování, shrnutí, orientaci ve struktuře, doporučený čas, důležitá upozornění
5
V kurzu jsou zastoupeny studijní aktivity pro aktivizaci studujících (produktivní komunikace, diskuzní fóra a chaty, úkoly a cvičení)
6
Kurz využívá multimediální podporu (fotografie, audio, video, animace)
7
Kurz je graficky přitažlivý a intuitivní (nemá tzv. slepá místa, díky kterým chtějí studující odejít)
8
V kurzu jsou použity příklady z praxe
9
V kurzu najdete odkazy na doplňkové a rozšiřujících zdroje.
10