Účastník studia zná svůj trh, ví, kdo jsou zákazníci jeho organizace. Dokáže segmentovat zákazníky až do úrovně prodejních nik. Dokáže plánovat marketingové činnosti ve prospěch organizace. Umí používat Bostonskou matici, Marketingový mix a také Ansoffovu matici. Umí zjišťovat, předvídat a uspokojovat své zákazníky (pokud možno) rentabilním způsobem. Dokáže realizovat proces výzkumu trhu, prodeje produktů či služeb, jehož cílem je udělat taková opatření, aby byl nový produkt uváděn na trh ve vhodný čas a za vhodnou cenu. U stávajících produktů a služeb je cílem zvýšit jejich prodejnost či udělat takové inovace, které umožní zvýšit prodejnost.
Požadované vědomosti a dovednosti:
- Dokáže dodat kvalitní podklady pro marketingové analýzy.
- Dokáže upravit produkty podle požadavků marketingu.
- Zná produkty a služby svého projektu i organizace.
- Dokáže pro své produkty a služby nalézt vhodné zákazníky.
- Zná základy dotazníkového šetření.
- Dokáže zpracovat analýzu produktů (např. Bostonskou matici).
- Dokáže komunikovat produkty a služby.
- Dokáže přizpůsobit produkty potenciálním zákazníkům.
- Umí využít nejrůznějších marketingových nástrojů.
- Umí vytvářet nové produkty a služby dle požadavků zákazníků.
- Dokáže segmentovat zákazníky až do úrovně prodejních nik.
- Dokáže určit jednotlivým službám a produktům konkurenceschopnou cenu.
- Zná význam sociálních médií v marketingu
- Dokáže využívat sociální média ve prospěch organizace.
- Umí zpracovat a realizovat marketingovou strategii k jednotlivým produktům a službám.
Materiály ke stažení